БАКТЕРІЇ
ГРИБИ
https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vTYJlOW38RSk9cGwyJdxvLCwIduFN3Rv_tm2JUZE9EfhfXY27oZ5Ljk6OzzcoUScA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН
https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vR1gz0kSASB9c4zzTi_QGkLIeOq7dISCBPDuh-RKwsRYhVyD_6bPss1ksMoTKADxQ/pub?start=false&loop=false&delayms=30000
ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО РОСЛИН
https://sites.google.com/site/roslunuhome/home/cikavinki-pro-roslini
ЗНАЧЕННЯ РОСЛИН
ВОДА
1. ВПЛИВ СЛІВ НА ВОДУ
2.ВПЛИВ МУЗИКИ НА ВОДУ
3.ВОДА ДЯКУЄ ЛЮДЯМ
4. ЗАБРУДНЕННЯ ВОДИ
З 11 СІЧНЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Всеукраїнська школа онлайн — це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11. Перейдіть за посиланням:
https://lms.e-school.net.ua/
Зареєструйтесь, будь ласка, на цій платформі на курс Природознавство 5 клас. Інструкція як зареєструватися і навчатися на платформі ВШО: https://www.youtube.com/watch?v=NsGC-UM7-_8&feature=emb_logo
ТЕМА: МІСЯЦЬ - СУПУТНИК ЗЕМЛІ (18.01-22.01)
1. Опрацювати параграф 25
2. Виконати завдання в зошиті с.41 - 42
3. Переглянути відео-урок на платформі ВШО №5 , презентацію ( клас-рум)
Тема : РУХИ ЗЕМЛІ. ПОРИ РОКУ (11.01)
1.Повторити параграф 23 ( переглянути відеоурок №3 на платформі ВШО )
2. Опрацювати параграф 24 ( переглянути відеоурок №4
на платформі ВШО ), можна переглянути відеоматеріал за посиланням
3. Виконати завдання в зошиті с. 43, № 67, №68
Усі виконані роботи відправляти в клас-рум 5567eul
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З 09.11.2020
ТЕМА УРОКУ 2 : ЯВИЩА ПРИРОДИ. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ФІЗИЧНИХ ЯВИЩ
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО-УРОК: ЗВУКОВІ ТА СВІТЛОВІ ЯВИЩА
2. ОПРАЦЮЙТЕ ПАРАГРАФИ - 12, 13
3. ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ №41 В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ С.23, СФОТОГРАФУЙТЕ І ВІДПРАВТЕ ВЧИТЕЛЮ
ТЕМА УРОКУ 1: ЯВИЩА ПРИРОДИ. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ФІЗИЧНИХ ЯВИЩ
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО-УРОКИ
1). ЯВИЩА ПРИРОДИ
2). ФІЗИЧНІ ЯВИЩА: МЕХАНІЧНІ Й ТЕПЛОВІ
2. ОПРАЦЮЙТЕ ПАРАГРАФИ - 10, 11
3. ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ №40 В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ С.22, СФОТОГРАФУЙТЕ І ВІДПРАВТЕ ВЧИТЕЛЮ
!!! Роботу підписуємо
ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ
Робочий зошит с.19 завдання №33 ( допомога у заповненні таблиці )
Скориставшись додатковими джерелами інформації, ви можете доповнити таблицю.
Немає коментарів:
Дописати коментар