6 клас основи здор.

 ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД З 12.04 ПО 23.04

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФИ 27, 28

2. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО

3.ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ТЕСТ З ТЕМИ: БЕЗПЕКА В ПОБУТІ
 


ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД З 29.03 ПО 09.04 

1. ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФ 26 













З 11 СІЧНЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ   

Тема: Психоактивні речовини і здоров*я. Практичне завдання 14: Аналіз грошових витрат, пов*язаних зі шкідливими звичками.  ( З 11 по 25 січня )

1 . Опрацювати § 15 - 16, матеріал - дивитися нижче

2. Виконати практичне завдання 

Практичне завдання № 14: Аналіз грошових витрат, пов'язаних з курінням.

Хід роботи

1. Порахуйте, скільки грошей витрачає курець за місяць, якщо він викурює півпачки сигарет за день. Скільки він витрачає на сигарети за цілий рік? За вісім років?

 (Пачка сигарет коштує 45 грн., у пацчі 10 цигарок )

 

2. Курець частіше, ніж некурці, хворіє на захворювання дихальних шляхів. У середньому на місяць він витрачає 250 грн. на ліки. Скільки він витрачає на ліки за рік у зв'язку з тим, що він курить?


3. Розрахуйте, яку суму витрачає курець на погіршення свого здоров'я протягом 10 років.


4. Зробіть висновки.

Виконані завдання відправити вчителю в клас-рум 
q2y7m7c
 



















 








 



                 

 


 

 

 

 

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  

ДЛЯ 6 - В КЛАСУ

КОНТРОЛЬНА РОБОТА 

ВИКОНАТИ ДО 07.12. 22.00

 


 

 

 

 

ТЕМА УРОКУ 2:

Особиста гігієна. Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини. Практичне завдання №9: Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»*

1.ОПРАЦЮВАТИ ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ - ДИВИТИСЯ НИЖЧЕ, АБО У ПІДРУЧНИКУ - ПАРАГРАФ 9
















Практичне завдання №9: Складання пам'ятки «Правила особистої гігієни»

Мета: скласти пам'ятку щодо дотримання правил особистої гігієни.

Хід роботи

1. Прочитайте приклади порад щодо дотримання правил особистої гігієни. 

Приклади порад

• Митися щодня теплою водою з туалетним або дитячим милом.

• Регулярно чистити зуби, користуватися зубною пастою на натуральній основі.

• Мити руки щоразу після того, як приходите з вулиці, відвідуєте туалет, пограєтеся з тваринами, а також перед їдою.

• По можливості якомога частіше міняти білизну, шкарпетки, панчохи, колготки чи гольфи.

2. Подумайте, які ще поради щодо дотримання правил особистої гігієни можна дати.

3. Запишіть ці поради у вигляді пам'ятки.



 ТЕМА УРОКУ 1: ПРОФІЛАКТИКА ЙОДОДЕФІЦИТУ ТА ДІАБЕТУ. ПРАВИЛА КУПІВЛІ, ОБРОБКИ ТА ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ ХАРЧОВИХ ОТРУЄННЯХ. 

1.ОПРАЦЮВАТИ ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ - ДИВИТИСЯ НИЖЧЕ, АБО У ПІДРУЧНИКУ - ПАРАГРАФ 8

















 
2. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО
 


 

 

 

 

Практична робота: Визначення збалансованості харчового раціону.

Мета: визначити збалансованість свого харчового раціону за добу. 




ПОДУМАЙ!

Друзі почали дражнити шестикласницюУльяну через те, що вона була повненькою. Дівчинка вирішила схуднути. Вона перестала снідати вранці перед школою, в обід їла тільки бутерброди й відмовлялася вечеряти.

Оцініть поведінку учасників ситуації та спрогнозуйте правильність їх дії?

 



 

 ЗАВДАННЯ 1.

Користуючись таблицею №1, підрахуйте, скільки ви отримали калорій, якщо з'їли:

а) 50г сиру (нежирного);

б) одне яйце;

в) 20 г курячого стегенця (м'яса);

г) 70г сиру твердого;

д) 60 г сметани.



 


ЗАВДАННЯ 2.

Користуючись таблицею №2, підрахуйте, скільки ви отримали білків, якщо з'їли: 

а) 50 г кукурудзяних пластівців;

б) одне яйце;

в) куряче крильце масою 20 г;

г) 70г сиру;

д) 60 г твердого сиру.


 



 

ЗАВДАННЯ 3.

Користуючись таблицею №3, підрахуйте, скільки ви отримали жирів, якщо з'їли:

а) шоколадку масою 50 г;

б) 100г абрикосів;

в) 50 г житнього хліба;

г) один банан масою 150 г;

д) 200 г черешень.


 



ЗАВДАННЯ 4.

Користуючись таблицями №5, підрахуйте, скільки необхідно з’їсти твердих харчових продуктів, за вашим вибором, якщо відома норма.

При нормальному харчуванні співвідношення білків, жирів та вуглеводів має бути 1:1:4, 

калорійність для хлопчика 11-13 років до 2700 кілокалорій,

 а для дівчинки того ж віку — до 2500 кілокалорій на день.

 




 

 

ЗАВДАННЯ 5.

Користуючись таблицями № 6,7:

А) проаналізуйте добовий раціон підлітка (таблиця № 7).

Б) підрахуйте скільки грамів їжі необхідно підлітку щодня (таблиця № 7)..

В) складіть власний добовий раціон (таблиця № 6).



 




  Зробіть висновки:1). Чи залежить здоров*я людини від харчування?

2). Що впливає на харчові звички?

3). Яким повинне бути харчування?

 ПАМ’ЯТАЙ!!! Правильне харчування – запорука здоров’я. 

Харчуватися потрібно регулярно, тобто дотримуватися режиму харчування - їсти в один і той самий час. Це сприяє нормальній роботі травного тракту і засвоєнню поживних речовин.
Треба пам'ятати про правильне співвідношення в їжі білків, жирів і вуглеводів. Щодня у раціоні підлітка має бути одна частина білків, одна частина жирів, 4 частини вуглеводів. При фізичних навантаженнях -1:1:6.
Денний харчовий раціон підлітка залежить від багатьох причин: достатку сім'ї, стану здоров'я, режиму навчання та інших навантажень, пори року та ін. Індивідуальні рекомендації у такому випадку може надати спеціаліст з харчування - дієтолог.
Правильне харчування сприяє високій розумовій та фізичній активності. До порушення харчування належать переїдання та недоїдання. Це однаково шкідливо для організму, що росте.

 



 





Завдання з основ здоров'я  для 5 класу
                        18.05 – 22.05.
Це останнє завдання для вас!!
     

 Виконати





5 – А, Б, В  завдання на період з 12.05 по 15.05.

Тема : Відпочинок на природі. Правила купання у  водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді. Надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі .





1.   Опрацювати § 31

2.   Переглянути відео 


3.  Виконати 






Увага!!! Перед тестуванням повторіть!!!

Правила поведінки під час купання:
-         Купатися слід у добре відомих місцях.
-         Перше купання повинно бути недовгим — 10 хвилин, а далі у воді можна перебувати до 20 хвилин за один раз.
-         Дітям можна купатися при температурі води вище 19 °С. Не купатися в негоду: грозу, шторм, дощ.
-         Не запливати за буйки.

• Не підпливати до човнів, скутерів, катамаранів, катерів.
• Не стрибати у воду зі споруд та плавальних засобів, не призначених для цього.
• Не запливати на надувних подушках та матрацах далеко від берега.
• Не пустувати у воді — це заважає оточуючим і може бути небезпечним.

Не купайся без нагляду дорослих!
Прогулянки на човнах, катерах, катамаранах і яхтах потребують підвищеної обережності.
• Не сідати в жодний плавальний засіб без дорослих.
• Перед посадкою на катер, катамаран, яхту тощо дорослим слід переконатися, що є рятувальні засоби.
• При посадці в човен слід бути особливо обережним, ступати на середину настилу.
• Не пересідати з місця на місце або із судна на судно на плаву.
• Не пірнати з плавального засобу.
• Не кататися поблизу великих суден, дамб, шлюзів, причалів, мостів тощо..
Інколи може судомити ногу. Цьому можна зарадити. Необхідно потерти ногу об ногу або розтерти її рукою. Можна допомогти собі так: поколоти місце судоми шпилькою чи сильно ущипнути скорочений м’яз.
Судома — болюче скорочення м’язів, що не залежить від волі людини.

Від спеки можна отримати тепловий удар, а перебуваючи довгий час на сонці — сонячний. Що це означає?
У потерпілого від сонячного та теплового удару з’являється головний біль і запаморочення, відчуття втоми, слабкість, пригнічення. Турбує нудота, інколи блювання. Шкіра стає вологою, прискорюється пульс, може підвищуватися температура тіла до +40...41 °С.
Щоб допомогти потерпілому від теплового чи сонячного удару:
• його необхідно перемістити в прохолодніше місце;
• дати вдихнути нашатирного спирту з ватки;
• зняти зайвий одяг, якщо людина тепло одягнена;
• змочувати обличчя прохолодною водою, покласти холодний компрес на голову;
• викликати лікаря.






 5 – А, Б, В  завдання на період з 04.05 по 08.05.        
Тема : Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.
   
1.   Опрацювати § 30

2.   Переглянути відео – презентацію : Надзвичайні ситуації

 

     3.  Виконати    ТЕСТИ


Увага!!! Перед тестуванням повторіть!!!


 














5 – А, Б, В  завдання на період з 27.04 по 01.05.
Тема : Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації. Ігри в небезпечних місцях.
1.   Опрацювати § 27, 28
2.   Переглянути відео 1) Незнайомці надворі 


2) Натовп  
3) Дитина в автономній ситуації


3.   Повторити правила поведінки у натовпі,  у ліфті за таблицями ( дивитися нижче )
4.   Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=135565






5 – А, Б, В   21.04 – 27.04

1.   Повторити § 26 

2.   Переглянути відеоматеріал 
мультфільм


3.   Пройти  Тестування

Немає коментарів: